Rutin.

Nu är man tillbaka i verkligheten igen. Känns gött. Har varit ute hos mamma sen i tisdags förmiddag. Det har visserligen varit väldigt trevligt där, och väldigt skönt att ha kunnat vara utomhus med tanke på värmen, men att vara hemma bland sina egna saker är ju ganska oslagbart ändå.

Det syns mera nu att det bor ett barn här hemma. Alla fina saker som hon fick är nu "installerade". Känns trevligt. I morgon ska vi till bvc för vägning och mätning. Kl 10. Så det blir ännu en tidig morgon. Vi har gått upp typ 2-3 timmar tidigare än vanligt hela veckan nu, så tröttheten är inte att leka med. Fast det slog mig att hon faktiskt kan ha ändrat sin rutin. Hon har ju sovit ca 11 timmar i sträck (ca 22-09) utan att vakna på natten nu ett tag. Bra för henne. Dåligt för mig. (vi går upp 9 nu istället för 12) Alltså måste jag börja lägga mig tidigare om det här ska fungera, och det är ju inte det lättaste..Eller roligaste.






Mylta och Mira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0