Kaffe besök.




Nu sitter jag (på den rosa stolen) och äter Ekorrens smågodis, samtidigt som jag, som vanligt, nördar runt på nätet..


Mamma var här tidigare ikväll.

Det var även Olle och hunden Ella.


Fast de låg mest på golvet. Och sov.



Det tog mig en timme att ladda upp dessa bilder, inte okej. Mitt jävla internet är lika segt som halvintorkad kåda på en HellyHansen. Måste uppgradera. Annars kommer datorn snart åka in i väggen. Det är fruktansvärt jobbigt när det går långsamt. Det tär lite på psyket. När man är van vid annat vill säga. Förut hade jag varit glad om det tog en timme för en halv bild.. Men man vänjer sig fort. Allt ska gå fort. Och ännu lite fortare. Och ske nu. Helst nyss. Sinnes.


Ont i magen har jag också fått. Hann ju trycka i mig nästan allt godis under bilduppladdningen. Socker är fan inte bra. Fett är mycket bättre. Och godare. Och mer mättande. Tänk, ett par flottiga pommes istället för smågodis, och en härligt drypande pizza istället för kakor..Typ. Guld! Så, nu har jag bestämt mig. Socker ska här med bojkottas, på obestämd tid då förståss. Men ändå. Bojkottas. Från och med nyss..



Nu vänta tills sockershocken lagt sig, sen lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0