Grannen.

Precis när jag tänkte gå och lägga mig. Tidigt ikväll. Kom grannen med vänner hem. Tv. Och höga ljud. Men ja, vad göra? Orkar inte bry mig så mycket. Jag hoppas bara att de har kul. Bra att nå´n har det. Tror jag ska bjuda in mig själv nästa gång det är fest. Så att jag kan vara med IRL, istället för att bara vara med på låtsas (sitta och tjura och lyssna på andra sidan väggen). Fast man undrar ju. Har han inget jobb? Eller vad gör han? Semester kanske? Fast om det vore så, så har han haft en jävligt lång semster. Sen december.







Hmm, om du skulle läsa detta kära granne, så bjud gärna in mig, eller byt iallafall musik smak. Och låt den där killen som skrattar som en häst inte komma in. Ta sång lektioner, annars hoppa på ditt singstar, och öva gärna guitarr hero med lurar innan du ska styla för brudarna. Det är inte top notch alla gånger!! Förövrigt är du en helt ok granne.



Nu dammsuga kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0