Skor är bra att ha...


Utsikten från fikabänken..


Idag har jag hängt i Gävle med min syster och våra barn. Eller, vi fikade på en bänk och gick lös inne på myrorna. Men det var tillräckligt. Lite konstigt väder idag, så svetten pärlades i pannan för ingenting. Några fynd gjordes också. Gött! Har kommit fram till att jag inte ska beställa kavajen och skorna. Även om de skulle vara bra att ha. Men jag har redan typ sjuhundrafyrtioelva par skor jag inte hinner använda, och verkligen inte de med klack på. För när ska jag ha dem liksom.  När jag sitter här i soffan och degar? Fast egentligen, varför inte? Ska man dega kan man ju göra det  med stil..

Update: Jag beställde iallafall, efter mycket övervägande, kavajen och skorna. Kan vara bra att ha...


Ett par roliga kängor. (oops ett par skor till...) Helt oanvända och vegetariska. 200 pix.  Kan bli bra till hösten, kanske..


En tröja till grodan. 30 pix. Bra pris tycker jag!


Pinnar och grus. De bästa leksakerna..


Fina systeryster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0