Vill ha vill ha vill ha.





Himmelsk färg kombo.

Den här fräsiga lilla bubblan står parkerad på tomten till pappas stuga. Den skulle passa mig perfekt. OM man fixade och trixade till den lite. Typ. Eller ganska mycket. Jag ska nog kanske inte ge mig på det själv. Borde kanske ta hjälp av någon som kan det där med motorer lite bättre. Annars får det bli en flinta bil. Bara att såga bort golvet. Fast först måste jag bara komma på ett sätt att övertala min pappa att jag (som är ljusår ifrån ett körkort,) är den rätta nya ägaren för bilen. Det är tydligen många spekulanter... Mina syskon mån tro?? Hmm, men jag är ju yngst. Det borde vara skäl nog. Plus att de andra redan har bil. Och körkort visserligen. Men det hör inte hit.. Den är min!

Kommentarer
Postat av: nellie

shit vilken snygg bil ;) hihi

2009-07-30 @ 17:18:24
URL: http://nelliefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0