Sven.

Jag fick besök av Kerstin och Stefan i kväll. Kaffe, glass, bröd och rån. Gott. Kul. Och trevligt.

26 grader är det inne nu. Konstigt. Det ska det ju inte vara. Typ 19 grader, det räcker. Så att man får klä på sig om man fryser. Och dra ett gammalt täcke över sig. Inte undra på att hjärnan inte riktigt hänger med. Men jag har trots det varit duktig och betalat räkningar. Jävla csn tog mitt sparkapital. Känns sådär kul. Men jag får väl typ skylla mig själv som har pluggat. Fast det har ju visserligen givit mig lite jobb. Så jag ska kanske vara nöjd ändå. Ja. Jag är nöjd. Nöjd att betala tusenlappar till csn varje månad, det är jag.





Mira har vattenkammad frippa och jag har nytt nagellack.

 
Kerstin, Stefan och Svennes..

 
Tidningskoll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0