Charmigt sned.

Idag har vi varit på sjukan, de skulle kolla hennes näsa. Inget var fel på den, utan den var bara lite allmänt sned efter förlossningen, vilket jag kan förstå. Det är väl kanske inte världens lättaste sak för de små liven att ta sig ut.. Inte för oss att få ut dom heller visserligen. Men vi slipper ju äggplantshuvuden och mosade näsor (dock kan det ju bli andra otrevligheter som följd). Så nu är det bara att ha is i magen som doktorn sa, och vänta och se hur näsan artar sig de närmsta månaderna. Hmm, undrar om hon kommer kräva mig på en plastik operation sen, det är ju trots allt lite mitt fel att den är sned. Kanske ska börja spara pengar redan nu. Känns bra! - Hej banken! jag vill öppna ett sparkonto till min dotters eventuella framtida plastikoperationer!?  (förhoppningsvis gör jag ett så pass bra jobb med henne att hon inte bryr sig om en lite sned näsa när hon ska börja dejta..det är bara charmigt, ungefär som en glugg mellan famtänderna.)
 

Nu ge Mira mat, så att hon växer och blir lång, så att hon inte måste förlänga benen också..(fast kan redan nu säga att det är ganska kört för henne att bli lång, hon har pygmeér till päron, och släkt, men under har väl iofs skett..kanske?)

(Men hon kommer bli världens finaste snenästa pygmeé.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0