Glass

Jag åt min första mjukglass idag. Känns soft. En våffelstrut med lakritsströssel på. Men jag ska inte göra om samma misstag som idag igen, det va ganska komplicerat att försöka äta en strut med avrammlande strössel på och samtidigt försöka amma. Idag hade jag behövt den där extra armen.. Det får bli en bägare nästa gång, så att jag kan ställa ifrån mig den om det skulle behövas, (det hade det gjort idag), men som tur var hade jag ju Alexandra med mig som kunde assistera och vara första glass hållare. Fast trots hennes goda insats blev vi (mest mira, hon fick agera strösselfångare på den lämpliga platsen hon befann sig) ändå helt fläckiga av allt strössel som inte ville hålla sig på glassen. Det var dock värt allt besvär. Den var himmla go´.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0