ingenting.

Idag har jag gjort absolut ingenting, och planerar att fortsätta med det.. Känner mig väldigt trött, trots att jag sov bra inatt. Men jag måste lära mig att sova middag, samtidigt med Mira. Då kanske jag slipper fler såna svim attacker som hände idag. Lite läskigt var det allt. Känslan av att allt blir tyst och att allt ser lite grått ut är verkligen märklig. Fast det är häftigt ändå att kroppen säger till lite innan, och varnar en, att -nu är det nog bäst att du lägga dig ner, för nu kommer du svimma snart. Men det gick ju bra, systeryster var här då, så hon kunde hjälpa mig. (Tack så mycket). Och nu efter vila och mat och lite godis känner jag mig ganska pigg igen.  Men det blir dock lugnt imorgon med,  jag ska nog inte göra någonting alls då heller, bara vila. Ligga i sängen hela dagen. Det blir till att bunkra upp med allt jag och Mira behöver för en dag, och ha det i sängen, så att de få gångerna jag behöver lyfta på täcket och gå upp är när jag ska gå på toa.

Nu glo lite på tv i väntan på nästa matnings pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0