Inte alltid som man tror..

Jag blev väldigt besviken ikväll när det var dags för kvällsfikat.. Chokladen, som är det enda positiva med det här(hittils), var inte så omsorgsfullt hemgjord av de söta tanterna som kommer med fikat, som jag hade trott. Nä för det visade sig att det var vanlig O´boy!  En sån där påse man blandar ut med vatten.. -Varför va hon tvungen att ta med påsen för??(är det för mycket begärt att dom blandar chokladen i köket??) Min stora lycka varje kväll, den goda goda lagomt varma chokladen. Nu ett minne blott..  I morgon(om jag är kvar) så blir det te!!.
(och dessutom, det goda brödet de har här, kan man tydligen köpa på vilket jädra ICA som helst..) 


Nu krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0