Mäster fixaren.

Inatt när vi (Mira) var uppe och åt, kollade vi samtidigt på MacGyver. Helt sjukt bra. Det väcker en massa minnen. jag brukade kolla på det när jag var liten och var då helt faschinerad av vad han kunde göra med en gammal tomburk och ett tuggummi typ. Minns speciellt ett avsnitt som utspelar sig i en djungel på en båt, där han räddar en brud (vilket han gör i alla avsnitt) undan från en jätte gorilla, lite king kong inspirerat. (I det avsnitten gjorde han en bomb av ett sudd om jag inte minns fel). Men dock ett väldigt bra avsnitt, som satte sina spår. Men bäst av allt måst vara vinjetten, den sätter sig verkligen på nynn centrat. Det va det sista jag sjöng(nynnade) för Mira inatt och det första jag började sjunga på i morse.  Googlade lite på allas våran McGyver, OCH tydligen så ska det bli en långfilm. Jag längtar så jag spricker efter en sån. Fast det är inte bestämt om Richard Dean Andersson (McGyver) får spela huvudrollen. Är så inte fallet. blir det en total bojkott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0