Melodifestivalen.

Jag har precis gjort i ordning några skorpor med marmelad, en kopp te och en fruktsallad med sesamfrön och lite glass till, som jag hade tänkt avnjuta läsandes en av alla mina tidningar (som kom när jag inte var hemma), i lugn och ro.! Men!!  Alla mina grannar tittar tydligen på melodifestivalen. På en fruktansvärd volym. Så trots att jag självmant valt bort att titta, och därmed lyssna, kommer jag tydligen inte undan.. Jävla skit lägenhet,(jag ska flytta ut i en koja i skogen) hur kan man bygga hus som har har väggar av sån här dålig kvalitet, det är typ som att bo i ett tält på en festival. Allting hörs. Jag skulle lika gärna kunna sitta inne hos dom, i deras soffa och smaska på deras chips och äta deras små godis, som antagligen är noga utvalt för att passa en helkväll framför melodifestvalen, så bra hörs det. Det är inte okej!!  Men dom får väl bli varse de tunna väggarna när Mira börjar blir större och skriker mer. Vissa barn kan ju få riktiga skrik attacker, eller få kolik.  Vem vet, kanske skrutten är en av dom!? Fast det skulle ju vara skönt för min egen del om det inte blev så, men för hämndens skull så kan hon väl få något utbrott ibland..

Nu sätta mig i köket (det hörs lite mindre där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0