Slut i skallen.

Vi har tillbringat kvällen hos min mamma i hennes lilla hus. Min syster med familj är här på besök. Det var väldigt kul att träffa dom. Det va lite för länge sen sist. Men det blir ju så när man (dom) bosätter sig i norraste norrland (nästan iallafall) i stället för lite längre söderut (jag). Då kan man inte ses så ofta. Men det kanske blir ändring på det snart, hoppas jag. Det skulle vara nice. Julia och Gustaf tyckte det var mycket spännande att se sin nya kusin för första gången. Det skulle klappas fint och hållas duktigt. Mira sa inte ett ord, (nästan) och Gurra och Jullan såg väldigt stolta ut. Men jag måste säga att man blir lite slut i skallen av tre ungar som härjar, mest de andra två visserligen, men armarna blir lite slut av att bära omkring på ett knytt hela tiden, och de sitter ju ihop med huvudet.. Så i natt sover jag gott, förhoppningsvis.

Nu väntar ett möte med min bästa vän Pumpen. (inte Stefan Andersson !?)


Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej! Var väldigt längesen vi träffade dom också faktiskt. Om du behöver avbelastning en stund eller så, så vet du att jag och alex mer än gärna kommer och är barnvakt. Kommer gärna förbi ändå också !:)

2009-03-24 @ 22:00:54
URL: http://rebeccaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0