Torr luft.

Man kan göra av med pengar även när man ligger på sjukhus (postorder, och deras egna shoppar). Tänkte att det skulle vara ganska billigt att vara här.  Men jag tog en svettig (jag skyller på trycket) promenad ner till apoteket och kiosken efter lunchen idag (som förövrigt smakade ungefär som den luktade.. Inte så bra!). Fast det var värt mödan. I morgon bitti väntar en härlig dusch med blandannat helkroppspeeling. Ska bli skönt att bli av med lite sjukhushudflagor (luften är väldigt väldigt torr här). Och jag har två nya tidningar att fördriva lite tid med. Nice!!


Hetare kropp nu?? Nja, ett annat årtionde kanske..


Jag hoppas att scruben är riktigt rivig.. Och tar bort sjukhuskänslan från huden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0