Som en regnbåge.

Ännu en dag har snart gått. Har haft besök nästan hela dagen. Mina brorsdöttrar och mamma var här efter lunch och fikade. Och jag passade på att ta världens längsta dusch, välbehövligt då jag luktade lite (ganska mycket) spya och svett. Skönt att ha kusiner till Mira i den perfekta barnvakts åldern. Det betyder mera frihet åt mig.. De är bara ett samtal bort så kommer dom som små skott.  Nice.

För en stund sen gick Jennie och Annie som varit här ett par timmar och Mira har nu ännu mera kläder. Några rosa nu dessutom. Brukar ha lite svårt för rosa barnkläder, speciellt när det blir sådär gulligulligt med volanger och blommor och söta kaniner och annat pluttisnutt. Och det är ju oftast så att dom har allt det på en gång. Men, dessa kläder gillade jag, inget gulligull utan bara två schyssta rosa färger.  Jag är lite svag för knalligt rosa och cerise måste jag erkänna. (som kläderna va i)  Sen beror det ju såklart också på hur man matchar. Rosa från topp till tå är väl inte riktigt min kopp te, men det gäller iofs alla färger. Så många som möjligt samtidigt ska det va. (gäller även vuxna)
Tack ska ni ha för trevligt besök och fina presenter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0