Ta det lugnt?

Det är svårare än man tror att ta det lugnt och bara ligga i sängen. Gick upp ur vid 10 och efter det så har jag inte tillbringat en minut där. Förutom när jag bäddade nytt. Så mycket att göra och så lite tid. Har visserligen suttit i soffan och glott på tv och matat, det får räknas som vila.

Äntligen är Äntligen hemma tillbaka, såg reprisen idag. Martin Timell är någonting extra. Ganska rolig också. Han har dessutom en väldigt snygg snickare med sig, inte helt fel. Och Lollo brukar inreda precis efter min smak, med mycket färg och mönster. och den där Karin (med den blonda super frillan) brukar också hitta på grymma saker. Helt enkelt ett mycket bra program! Det som skulle kunna tänkas vara negativt är trädgårds snubben, inte riktigt min kopp te, men det är nog hans konstiga huvudsvängningar och ganska monotona tal som gör det svårt att fokusera på vad han säger. Och gör. Men det är sånt man får ta. Han är ju bra på plantor trots allt. ( fast han hade nog inte fått vara med annars..)

Nu bada kråkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0