Tack för uppmuntrande ord..

Det jobbar en riktig klimakteriekossa( sur, grinig, jag vet bäst, du kan ingenting,kärring) här. Hon borde få hjälp. Tycker att det är lite väl oproffsigt att trycka ner en och få en att må ännu sämre än vad man redan gör och tala om för en hur fel man har, och att man bara ska acceptera allt, för annars så är man en egoist som bara tänker på sig själv! Som att jag glömmer att jag är gravid?? (nä skulle inte tro det ) Jag vet att det är vissa som har det värre och att det inte är så lång tid kvar, men tydligen får jag inte tycka att det är jobbigt just nu, för detta är min lott, take it liksom! Och det måhända att min tillvaro just nu inte går att förändra.. MEN jag behöver inte få det kastat rätt i ansiktet på mig. Hon märkte helt klart att jag tog illa upp av det hon sa, och ändå fortsatte hon..Jävla kärring!!
Men men, skit i henne, jag ska åka hem idag (hoppas jag iallafall), och då slipper jag puckot.
Tänker inte ta med henne hem direkt.. 
Läkarna har gett mig blodtrycks sänkande medicin, så jag hoppas den kommer att fungera. Annars blir jag kvar här över natten. Jag har ju fortfarande en masssa protein som läcker ut, men än så länge ingen större fara, enligt läkaren (som jag pratade med idag). Vad som nu menas med det? Det får jag väl aldrig svar på. Tror inte att dom vet det själva ens. Men, ja det är väl bara att vänta och se vad nästa läkare säger.


Nu blir det lunch snart. Fasst först ska jag väga mig. (jätte kul..)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fy satan för alla dessa äldre kvinnor som är så totalt självförhärligande att de inte ens ser andra människor! Stå på dig. Du kommer med största sannolikhet att bli en tusen gånger bättre mor än hon någonsin var (om hon ens kunde få barn där på 1800-talet, kanske är hon steril och bitter).

2009-03-02 @ 20:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0