Dagen.

Full rulle idag, Vaknade sent, matade Mira, stressade i mig gröten(för att hinna gå ut i solen), packade skötväskan, försökte fräscha till mig, pumpade, bytte blöja, klädde på mig, klädde på skrutten, trixade ner vagnen, borstade tänderna, knöt skorna, bar ner Mira till vagnen, gick mot stan,skönt väder, svetten rinner, framme i stan, en sväng in på lindex, handlade lite åt mig, en sväng in på kappahl, handlade lite till smulan, in på kicks för att köpa hårinpackning, Mira börjar skrika, tog upp henne, lämnade kicks, låste in oss på en toalett, började amma, var tvungen att sluta amma, någon ville använda toaletten till annat, skyndade tillbaka till kicks,köpte inpackning, skyndade hem, matade mira, hembesök från bvc, pratade och vägde,återbesök på fredag, farmor kom, hembesöket gick, ammade Mira, fixade kaffe, dukade fram, åt glass och kakor, pratade med farmor, mamma kom, fortsatte fika, Alexandra och Niklas kom, pratade, Niklas gick, matade Mira, ammade Mira, bytte någon mer blöja, pratade lite till, mamma och Alex skjutsade hem farmor, pumpade, pappa kom, sa hej, pappa gick, pumpade, telefonen ringer, en grekisk tack!, mamma och alex kom tillbaka, matade Mira, matade mig själv, Alex och mamma gick, försökte sitta vid datorn, Mira missnöjd, ammade, matade, rapade, nöjd en stund, byte av blöja,typ den 411:e för dagen, pumpade, plockade lite, försöker titta på tv, somnar nästan, någon skriker, ammar, någon sover äntligen, någon vaknar, byte av blöja, lite mera mat, äter en morot, dricker lite vatten, någon somnar, kan sätta mig ner..

Nu sover hon, jag med nästan, snart duscha, sen väcka för mat, byta blöja, borsta tänderna, sova, vakna, amma, mata, sova, vakna,väcka, mata, pumpa, sova, vakna, amma, sova,vakna,amma,sova,vakna,väcka,amma,mata,ny dag, äta frukost,klä på, trixa med vagnen, gå ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0