En solig balkong.

God morgon. Ja det kan man säga att det är. Faktiskt. Somnade tidigt igår och har sovit väldigt skönt under natten, och känner mig nu väldigt utvilad. Mira är nyäten och ligger och sover, igen. Så nu är det nyhetsmorgon och kaffe som gäller. Om några timmar kommer Alexandra hit och ska följa med mig på en promenad. Till kappahl och ta bort det nedrans larmet som jag inte fått tummen ur och fixat än. Men men, idag verkar bli en perfekt ta bort larm från byxor dag. Det är dessutom blå himmel ute, synd bara att blå himmel inte nödvändigtvis betyder varm luft. Men jag hoppas. Fast jag får väl packa vagnen full med varma kläder ändå, just in case. (vet att et är lite nördigt att slänga in engelska uttryck, men det finns inget på svenska med samma schvung, vadå utifall att, det låter inte bra) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0