Om ett tag..

Hämtade mitt paket från H&M idag, men blev lite besviken. Det jag hade trott att jag skulle kunna ha, kunde jag naturligtvis inte ha. Och det som jag trodde jag skulle kunna ha sen, kunde jag ha. Lite typiskt, eftersom jag redan har linnen och koftor, men inga klänningar och kjolar jag kommer i. Så nu jävlar får snö helvetet försvinna snart, och värmen stiga någon grad så att jag kan ta lite promenader. Det är bara deprimerande att vara ute och gå om det är alldeles grått och slaskigt ute. Ganska ovärt! Men jag  tänker dock inte satsa på beach 2009, snarare beach 2015 (Det känns mer rimligt).  Men det skulle ju vara trevligt att kunna använda någonting annat än mina utslitna (sen jäsningen) mjukisbyxor. i strl xxxxxxxl, eller den urtvättade kjolen där sömmarna blivit helt vridna. Fast å andra sidan är jag ju ganska låst här inne ett tag till, tre timmars regeln (mata, pumpa, amma, allt tar en halvtimme var typ) gäller fortfarande, så än så länge är det go´ och gla´ kexchoklad! -Ja tack, en bulle till! Men sen, då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0