Inget matvrak direkt.

Idag började jag dagen med att försöka få i en viss liten person mat, vilket inte lyckades så bra, det tog lång tid och det var mycket skrik.. Efter detta hämtade mamma mig och körde mig till bb mottagningen för kontroll av Miras gulsot och vikt. Jag var lite rädd att vi skulle få stanna kvar en natt, eftersom hon hade skiftat färg igen, samt gått ner i vikt.  Men vi klarade oss ifrån det. Och istället fick vi med oss en bröstpump hem.. Tack!! Så nu har jag en bröstpump som ska användas var tredje timme, och en skrutt som ska äta var tredje timme, därimellan ska hon ammas så mycket det bara går, jag ska hinna få i mig lite mat och hinna vila lite, och göra alla andra bestyr som man har hemma. Jag ser verkligen fram emot de kommande veckorna.. 

Jag kan iallafall trösta mig med att mitt paket från eleven.se har kommit, så det ska jag hämta ut i morgon (efter att jag varit på bb mottagningen, igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0