Bra musik.

Idag har jag haft en jätte trevlig eftermiddag, eller hela dagen har varit bra. Sov bra i natt, fick lite sovmorgon, och inget krångel med mat för skrutten. Vi var bortbjudna till familjen Annerborn-Westerman på födelsedags lunch och fika. Erik har fyllt 25. Hela klanen var där, med barn och respektive. De känns lite som en andra familj för mig. De har ju hängt med ett tag. Mira sov sig igenom kalaset, hon var knappt vaken när hon skulle äta. Fast hon började gapa och skrika när vi satt oss i bilen, jag som trodde barn gillade att åka bil. Så Kerstin spelade lite hip hop för henne, och då blev hon tyst, och såg väldigt harmonisk ut.. Äntligen fick jag min reaktion. Och jag drar den slutsatsen att all hip hop jag spelade för henne i magen har satt sina spår. Och positiva sådana!! Men det är ju en himlans tur att hon gillar det, för det är inte en bristvara direkt ..
Mer hip hop åt folket (och bebisar)!!


Nu testa reaktionen på lite rockabilly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0