En blivande rocker kanske??

Idag har jag haft besök från Gävle. Klara, Stefan och Bosse- Bofinken (Jonas). Skönt att träffa lite vänner, och ganska välbehövligt, för det  va ett tag sen. Har inte träffat så många andra än mamma och släkt på några veckor.(inget fel med det, har väldigt trevlig släkt, och mamma, men ibland är det ju skönt med lite omväxling) Jag hade tänkt att jag skulle ta min första promenad idag, eftersom jag skulle ha hjälp att bära ner vagnen (foglossningen sätter fortfarande stopp för vissa saker) av de tre musketörerna från storstan...  Promenaden skulle bli fram och tillbaka till Kungen, där det är spelning ikväll, och jag tänkte jag skulle följa med dom dit en sväng och kolla läget och heja på lite folk. Men precis när vi skulle gå, så blev vi stormade av mamma med systrar och en kusin. Så det blev ingen promenad. Musketörena fick gå själva. Jag får gå dit nästa spelning istället. Men det var väldigt trevligt att Jonssson ligan kom, promenaden kan vänta. Det är svårt ändå att hinna med allt som ska göras var tredje timme, så jag hade inte kunnat vara borta så länge. Det blir om inte i morgon en promenad på tisdag iallafall, då ska Mira till näs doktorn. De ska kolla om det ska göras någonting åt hennes boxar näsa, eller om den vecklar ut sig själv..  

Jag fick jätte fina bodies till Mira av Gävle gänget. Tack så väldans mycket!!


Kungen represent...


Denna till mörkblå jeans med uppvik... Nice!!


Nu titta på Beck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0