Skatbo..

Jag får antagligen inte åka hem idag. För jag ligger fortfarande lite för högt, trots medcin. Och de vill ha koll på trycket och se om de måste sätta in en starkare tablett om det inte skulle går ner under dagen. Jag har dessutom mer protein i urinet idag..Så i eftermiddag tas ett nytt beslut. Jag vill inte hoppas på någonting, utan nu räknar jag med att få stanna här ett tag. Det blir ju bara ett stort plus i kanten om jag får åka hem.

Men för att lindra min smärta lite så beställde jag lite kläder från H&M igår.. Och nu ska jag ringa till Haléns och Ellos också. Jag hade ju tänk att jag skulle bege mig ut på en shopping runda och handla lite innan knodden kommer, men som det ser ut just nu så blir det inget av med det. Så då får det bli postorder. Det jag beställde(och ska beställa) är  igentligen inte så roliga kläder, mest ammningsvänligt och tjockmage vänligt. Men det behövs ju det med. Jag får se till att ha snygga skor, väskor och smycken på mig som piffar till de kommande nerkräkta och nerbajsade kläderna.. Och kanske en snygg hatt! Det vore Nice!! Så slipper man tänka på håret. Som just nu för tillfället ser ut som en risbuske efter alla dagar och nätter i sjukhus säng. Det har en tendens att bli ett skatbo i bakhuvudet.. Mina vanliga tvätta håret och ha i jättemycket balsam och inpacknings procedur, fungerar inte riktigt lika bra här..  Detta är sunkighetens paradis!!

Kommentarer
Postat av: moster brita

Hej. Läser om dej varje dag. Bara väntar att du är två snart så det blir roligare att få åka hem o slippa åka tillbaka. Kram på dej o håll ut, det finns en ände på det mesta. kram från tha sister jonsson

2009-03-03 @ 13:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0