Lite på sidan..

Jag har kommit på ett sätt att kunna sitta vid datorn och skriva med båda händerna samtidigt som jag ammar Mira: Jag lägger henne på en ihopvikt filt på bordet, så det ska bli lite mjukt åt lilla fröken och lägger min ena arm under hennes nacke och huvud så att hon kommer i rätt höjd. Skit bra!! Ena handen blir dock lite låst, men det gör inte så mycket, det är iallafall lättare och det går lite fortare än med bara en hand. Jag gillar verkligen när man kan kombinera flera olika saker samtidigt.. Det gör det liksom lite lättare att leva..



Nu ska jag bädda (högen på golvet), måste byta lakan,  det va någon som inte kunde nöja sig med blöja inatt, utan va tvungen att kissa lite bredvid också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0