Lyssnar.

Jag sitter i skrivande stund och lyssnar på musik som jag spelade när jag hade bullen kvar i ugnen. Vet inte riktigt vad jag väntar mig, men någon form av reaktion vore trevligt. Men än så länge ingenting. Hon bara sover. Och gnyr lite. Hon skriker iallafall inte, det borde ju vara ett gott tecken. Fast dub, dubstep och hip hop (av den lugnare kalibern) kan visserligen ha en viss sövande effekt..  Undrar om jag får min väntade reaktion om jag smäller på lite psychobilly, eller lite kängpunk !? (förmodligen i form av skrik, eftersom hon antagligen vaknar utan att ha sovit klart då). Men jag testar nog en annan dag, det är trots allt ganska skönt att hon sover. Jag behöver duscha.

(innerst inne vet jag att hon är för liten för det jag ber om, men försöka går ju..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0