Hembetjänt, ja tack!!

Nu har jag nyss kvällsfikat ,(de har samma goda bröd här på bb som på förlossningen, så det kanske är sjukhus standard??)och Mira med. Hon har ätit från båda mataffärerna i en timme, plus ätit ersättning. Hon måste ha varit väldigt hungrig. Men det är bra att hon äter, för desto fortare kommer vi härifrån. Jag måste ju hem och visa henne hennes nya lya snart. Kan tänka mig att det är lite skillnad mot för att bo i min mage. Eller att ligga här i en plast bytta. Jag skulle nog föredra mitt place. Det är lite roligare inrett och med flera färger.  Sen är det ju bara för henne att gnälla lite så har hon ju maten serverad. Det är lyx det! Själv måste man laga maten själv. För efter en tid på sjukan så blir man ju rätt van vid att få allt serverat. Och att bara kunna trycka på en knapp så kommer någon och gör ens ord till lag (nästan iallfall). Så jag undrar hur jag ska klara mig när jag kommer hem. Det kanske är på tiden att skaffa hembetjänt (någon annan än mamma, hon kan behöva lite ledigt). Men vem? James? Niles? eller han från Fresh Prince.?? Han är soft..
Fasst ingen slår nog mamma ändå, så jag får behålla henne ett tag till. Hon får vara ledig sen..


Nu bädda ner skrutten i sängen.


Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Vi vill hälsa på er NU. TACK för att du är så duktig på att blogga. Återigen. Hon är så underbart söt. KRAM

2009-03-07 @ 22:21:14
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0