Tack svt.

Jag är väldigt trött och borde väl igentligen passa på att sova nu när Mira gör det, men jag har en hög med kräkiga kläder, och en rejäl disk jag måste ta reda på innan jag lägger mig för att vila. Och när det är gjort är det bara typ en timme kvar tills väckning av skrutt, för då ska hon matas. Känns ju lite hopplöst. Men men, det är väl så i det här glamorösa bebis livet man lever, att man aldrig får sova och dessutom knappt hinner duscha.. Det  positiva med det är att om man gillar röda ögon så är man väldigt rätt ute, och det går ju inte åt så mycket schampo om man aldrig duschar, så då räcker ju flaskorna lite längre.. Lösningen på problemet är nog några droppar clear eyes och en jävligt bra parfym!! Då klarar man sig länge!!

 
Don efter person...



Kollade på popcirkus igår. Per Sinding Larsen och Kristian Luuk!! Vilken kombo! Jag gillar verkligen dom två tillsammans i samma program.Tack svt, det gjorde ni bra! Det brukar dessutom vara ganska bra artister med i programmet. Igår var Henok med, väldigt bra hiphop faktiskt, det får nog bli ett skiv köp.. 


Nu ta tag i alla bestyr

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Det är så typiskt att man inte ska ha parfym då de är små och känsliga också då.. Men det går ju alltid att LEKA att man luktar gott ;)

2009-03-14 @ 21:55:30
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0