Besök.

Undertrycket ligger fortfarande på 100, trots mera medicin. Det känns sådär kul. Det hade väl kunnat få hjälpa lite iallafall. Men förövrigt så ser proverna "bra" ut, förutom proteinet  då som fortfarande sipprar ut i lagom fart.. Dock inga större påverkningar på de inre organen. Eller, det skulle vara min hjärna då, som inte gillar det här stället nå vidare. Den är någon helt annan stans. Typ, hemma, sittandes på balkongen i vårsolen, med en liten knodd sovandes i vagnen bredvid. Med en kopp nypressat kaffe och stora kanelbullar och chokolate chip cookies... Men det är ju inte så långt kvar nu, absolut max 4 veckor. Det är ju faktiskt ingenting!! (igentligen)


Mamma var här idag och hälsade på. Det är skönt med besök, det blir lite lätt ensamt och långtråkigt här. Och i morgon kommer Kerstin hit. Det blir trevligt  att få prata med någon om annat än kanske just det som händer mig just nu, och om prover hit och dit.. För jag kan inte direkt prata om tex Ghost face killah, eller gamla partyn, eller annat skojj med sköterskorna, eller med mamma (dels för att de inte har varit med på några partyn,och sen tror jag inte någon av dom vet vem Ghost face är..).


Mamma hade köpt nya ansikts prylar till mig, så nu kan jag  iallafall tvätta 
det som vanligt igen.. (man känner sig ju kanske lite frächare då)
Jag Tackar och bockar!!  Du ska få någonting fint av mig!!


Nu stänga av datorn, annars får jag  "spö"!!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0