Mackan.

Yeey! Hon har lagt på sig den lille rackaren, från 3070 till 3360 på en vecka. Bra jobbat. (kan kanske vara all mat jag proppar i henne om dagarna, men det ger ju reslutat, så varför inte liksom..) Snart kan jag använda selen till henne( hon måste upp till 3,5 kilo först), det blir nog lite lättare med alla bestyr då, som att skala morötter, det går oftast bättre med två händer. Fast man har ju en otrolig förmåga att snabbt utveckla nya tekniker, och att lära sig använda enhands grepp har jag märkt, som att skala morötter med en kråka på ena armen tex. Och alla sätt är ju bra, utom de dåliga.. (det tar lite längre tid bara). Och när hon är redo för selen slipper jag doppa mackan i smörbyttan, och kan då istället bre den som de flesta "normala" människor gör. Livet kommer bli såå enkelt!! (har jag tur, redan i nästa vecka!)


Nu beställa någonting fint med 20% rabatt från ellos (kanske inte världens ballaste äffär men dugligt just nu när man fortfarande har bulldeg kvar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0