Alfons.

Så sitter jag här igen, fast jag borde sova. Men eftersom jag varit borta största delen av dagen, har mitt "intranät" behov vuxit sig starkt. Vanligtvis är jag ju hemma hela dagarna och kan därmed ge mitt behov vad det behöver. Fast snart är behovet fyllt till taket, ska bara; läsa lite bloggar, facebooka, youtuba, kolla in det senaste,kolla mail, maila, myspacea,kolla produkt tips, läsa web tidningar, och spotifya först.. Sen kan jag sova. Dock är mitt mission för nattens surfande att hitta en nice frisyr med en schysst färg. Till mig. Det är dags för förändring nu. Har fan sett likadan ut i hundra år, eller iallafall sen nian från och till. Med eller utan dreads. Kruxet är att hitta en snygg frisyr som lämpar sig på en spädis morsa utan tid. Jag säger lycka till till mig själv, det kan behövas..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0