Bojkotta crispin?

Nu är jag jävligt sur. Om jag köper ett par ganska dyra märkes skor. Ska jag väl för fan kunna få ett oprovat par. Inte ett par som stått i butik och som är utgådda och dessutom helt jävla svarta (vita skor). Så jävla dåligt bemötande har jag aldrig varit med om. Jävla skit stad. Inte så konstigt att folk handlar någon annan stans. Jag tänker definitivt inte handla där något mer. Sura jävla kärringar ska fan inte jobba i butik.  Och bara för att man är småbarns mamma behöver man inte acceptera vad som helst. Personalen tittade och glodde som att de aldrig sett en barnvagn förut, trots att stan kryllar av unga mammor med barnvagnar. Jag får lust att peta in ögonen på dem.  Ett par oprovade skor som är fräscha vill väl vem fan som helst ha. Med eller utan vagn.  
Många jävla blev det, ber om ursäkt för det. Men det är bara det att jag är så JÄVLA irriterad...


Så nu har jkag vädrat lite, snart är jag glad igen.
(de fick behålla sin jävla skor..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0