Eftermiddag?

Nu ska jag äta frukost. Gröt. Som vanligt. Och en kopp kaffe.
Miras pappa är här, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra på eftermiddagen. Han ska ju ha henne. Jag kan ju inte hålla om henne så mycket när han är här. Lite tråkigt. Men han vill ju umgås med henne så mycket han kan.  Tror att jag ska sätta mig på balkongen en stund sen iallafall, om nu molnen flyttar på sig.

I morgon ska jag tvätta, i tvättstugan. Det har jag nog inte gjort sen i januari. Mamma har fått vara min personliga tvättare i slutet av graviditeten och nu i början med Grodan hemma. Ganska skönt. Det är inte direkt kul att hänga i tvättstugan en hel eftermiddag.


Nu försöka sysselsätta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0