inget handlat.

Idag hämtade jag mina skor som jag beställde från Brandos.se i onsdags kväll. Snabb leverans gillas. Hade tänkt passa på att handla när jag ändå var vid en affär, men Grodan vaknade innan vi ens var framme, och det var inte så populärt att ligga i vagnen. Bärselen var bättre. Men det blir dock lite tungt och svårt att samtidigt bära henne i den, plus bära korg och dra  vagnen. Multitasking i all ära, men ibland blir det lite för mycket, till och med för mig.. Så jag bestämde att vi skulle gå och hälsa på någonstans istället. Tillslut hamnade vi hos min morbror. Irian. Han bjöd på kaffe och mazarin. Det gillas också. När vi gick därifrån tänkte jag göra ett nytt försök med att handla, och det började bra, hon somnade snabbt  i vagnen, och eftersom hon inte sovit på hela dagen (klockan var nästan 7) trodde jag att hon skulle sova länge. Men tji fick jag. Hon sov i 5 minuter och ville sen inte ligga i vagnen något mer. Då gick jag hem. Handlar en annan dag..



Irian och MIra pratar och skrattar.


Nu kanske sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0