Atlet.

Efter babymassage introduktionen på förmiddagen begav jag och Alex (och Mira) oss till Valbo. Skulle köpa ett par walking skor, (som jag fortfarande inte köpt och skulle ha behövt haft för länge sen), men kom hem med några kjolar och annat smått och gott i stället. Men men, så kan det gå. Till mitt försvar så var det inga dyra saker plus att jag inte hittade några skor. Det är lite sport att hitta fynd. Min bästa atletiska sida just nu.
Efter flertalet timmar i köpcentrat hämtade lilla mamma oss. Det vankades käk i Bovik. Och det var behövligt. För det blev en väldigt tidig frukost, som jag dessutom inte hann äta upp, och bara en fjuttig macka och en halv chokladboll till lunch. Inte bra.

Väl hemma igen somnade Mira ganska omgående, och jag kunde ta tag i min monster disk som väntade. Men nu är den diskad, och mitt porslin skiner som aldrig förr.. En av alla mina olästa tidningar har jag också hunnit läsa. Eller rättare sagt, bläddrat igenom och kollat på bilderna. Men fina bilder på fina kläder dock.



Nu äta lite feta och titta tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0