Muggen.

Nu sitter jag och dricker kaffe ur min favorit mugg. Som jag köpt på en loppis i stockholm. Det var när jag flyttade dit för första gången, hade precis fyllt 18 och skulle gå på Långbro folkhögskola. Som är den bästa skola jag någonsin satt min fot på. Alla lärare var helt fantastiska. Och jag träffade många fina personer i alla åldrar. (Skulle vilja gå där igen). Jag köpte muggen för att ha  på skolan och dricka kaffe ur. Och den blev flitigt använd om dagarna. Sen har den hängt med mig, i alla mina flyttar hit och dit. Hoppas den aldrig går sönder. Den är fin,och väldigt god att dricka ur, Många minnen ryms i den..



(Det blir så dåliga bilder med datorn)


Nu dricka upp kaffet, sen svettig promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0