Billigt med pastell.

Mira somnade för en liten stund sen, för första gången idag. Phu! Det tog tid. Men nu kanske hon sover ett tag.
Peppar peppar.


Gårdagen var som väntat jätte trevlig. Först sko shopping sen fika på spegeln. De har världens godaste kokos rutor där. Utan att överdriva. Helt fantastiska. KLara skulle sedan gå och jobba, så Mira och jag gick runt på stan en stund och fördrev lite tid. Jag glömde bort tiden lite och helt plötsligt så var klockan mat för Mira. Café Gourmét låg närmast, så det fick det bli. Inte alls så gott som på spegeln, och inte lika mysigt heller. Men grodan var nöjd. Dock ett bra ställe om man vill vara för sig själv. Det var vi, hon som jobbade och en liten gumma som sörplade kaffe, och i dörren mötte vi två söta tanter på väg ut därifrån som tyckte det var starkt gjort att vara på kondis med en 10 veckors bebis. De skulle bara veta. Hmm..


200 kronors shopping.

Lila jeans och rosa skor till mig (vårigt värre..) och en sol hatt till Mira.
Jeans har jag förövrigt inte haft på mig sen typ 3:e oktober. Vilket var
 sista dan på jobbet, innan sjukskrivningen. Jag har fasiken varit hemma
länge nu, inte undra på att tristessen är enorm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0