Nya vyer.

Trots att jag bara var i Uppsala över dagen igår så gav det mycket, känns så skönt att ha kommit bort lite. Sett någonting annat. Fått andas en annan luft. Det regnade tyvärr en del under dagen. Men eftersom vi hade så mycket att ta igen och prata om kunde vi lika gärna göra det inomhus, på café. Där spenderade vi större delen av dagen. Timmarna bara flög iväg. Lite affärer hann vi med ändå. Inte så många, men tillräckligt för att hitta lite nytt att pigga upp sig med.
 
Jag däckade av som en klubbad säl när jag gick och la mig i natt. Lite jobbigt är det ändå att vara på resande fot. Mira somnade redan på bussen hem (ca 21,30) och sov hela natten. Blöjbyte, och flytt ur vagn till säng och byte från kläder till pyamas brydde henne inte.Trött var bara förnamnet. Vi vaknde första gången vid 8 i morse, åt, somnade om och gick sen upp vid tio. Pigga och fräscha..



Mira myste hos Camila efter lunchen på Waynes.





Kalas tunika till lördag.


Kommentarer
Postat av: Camel

JÄKUL vilken babe! -Hon den mindre till vänster! Men det är klart hon tar det väl efter morsan!!!

(Själv har jag sett bättre dagar men kanske inte på bild... Borde för det första aldrig le på bild...)

Har tagit mig en liten runda här på bloggen nu... Väldigt fint!

Det var jättekul att se dig och mira, och du får se till att höra av dig när du är i Göteborg!

Puss & Kram!

Camila

2009-05-25 @ 09:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0