Ingen sol.

Den här sommaren får bli min "ful" sommar (jo för jag är ju så snygg annars !?). Jag tänker från och med denna dag (för högtravande?) inte tänka på, eller iallafall tänka lite mindre på att få bort överflödet från kroppen. Och strunta i kommande beach 2009. Jag behöver inte den stressen. Det är tillräckligt ändå. Och stressa för att ligga på playan här i den här sta´n känns ganska ovärt.  Jag mår ju faktiskt bra. Har en ovanligt fin liten tjej. Och många jag tycker om i min närhet. Vissa saknas dock. Anledningen till detta beslut var att jag idag faktiskt kunnat plocka undan ganska många plagg som blivit för stora, och vissa kläder som hängt i garderoben som reminders passar nu. , det kommer att lösa sig. Så småning om. Det får ta ett tag. Mina kläder jag ännu inte kan ha får ligga och gotta sig, på obestämd tid.. Känns skönt.


Jag har haft besök av Lena (kerstins mamma) idag. Vi satt på balkongen med kaffe och pratade en stund. Härligt med lite besök. Jag kom då fram till att jag inte tycker om taket på balkongen. Det är visserligen bra när det regnar. MEN, solen når inte mitt plyte. Man får isåfall sitta längst ut och trycka sig mot räcket, och nästan hänga sig över för att bli lite träffad (av solstrålarna).Om man sitter på balkongen vid rätt tidpunkt, som jag förövrigt inte kommer ihåg riktigt när den är, så kan fötterna iallafall få sig lite sol (utan att man hänger över). Och ja, det är ju ganska snyggt med brända fötter och blek kropp.. 



Kommentarer
Postat av: Kicki

Bra beslut Lena! Man ska inte hänga upp sig så mycket på det där med vikten!! (kommer från rätt person..)

Vi vet inte än om Agnes ska med eller inte, det beror på om Pethers mamma kan ha henne och hon vet inte än. Men vi ska antagligen bo i husvagn som det låter på Jonte.. han skulle fixa det åt oss :D Annars blir det nog tält. :)

Hur bor ni då?? Alltså om grodan sover med dig??

Kram

2009-05-21 @ 20:56:06
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0