5 band.

Det blev en helt underbar, solig, glad, och lite smått galen dag och kväll igår.  Trevliga vänner, god mat (tack Lena och Janne) och bra musik är det man behöver.

Vi kom hem sent igår kväll, och eftersom Mira sov i vagnen i princip hela dagen och kvällen, (hon tog nog igen förlorad sömn) så ville inte hon sova när vi kom hem, utan jag fick glatt sätta mig och titta på tv halva natten i väntan på att hon skulle bli trött igen. Inte så kul med tanke på senaste tidens sömnbrist, men vad gör man inte.. Så idag blir det inga större utsvävningar. Jag ska nog sitta kvar här i soffan hela kvällen. Eventuellt laga lite mat. Men det blir nog troligast micromat till middag. Orkar knappt lyfta armarna.. Men den trevliga kvällen väger upp tröttheten.
























Kommentarer
Postat av: Klara

såå kul att du var där med lilla bruden din!

2009-05-04 @ 20:33:51
Postat av: Lena

Tack! Jag hade en jäkligt bra kväll. Det var bra att ni sa åt mig att stanna.

2009-05-05 @ 00:44:22
URL: http://lenaloo.blogg.se/
Postat av: andreas

jag förväntade mig att se kakaimunnenbilden här. men den kommer kanske ;)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0