Regn.

Det blev en promenad på 1 timme och 10 minuter, i rask takt. Bra gjort. Det började dock inte så bra. Vi hann inte långt innan det började regna, men som tur var gick det över ganska fort. Jag har gjort mig en lins gryt-soppa som jag ska äta nu. Mira sover här bredvid mig. Hon är nyäten och nybajsad. Trött. Hon tog i för kung och fosterland. Trodde nästan att huvudet skulle ploppa bort. Hela hon blev tomatröd av ansträngningen. Stackars liten som har det så jobbigt ibland.

Jag hade tänkt att gå och handla nu, men jag tror jag stannar inne. Fast mitt godis sug ger sig inte. Imorgon får jag ta och åtgärda det. Jag ska nog bara insupa den fortfarande frächa atmosfären i lägenheten ikväll. Det gäller att ta djupa andetag när man kan. Man vet aldrig när det blir möjligt igen..









Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt med NATUR

2009-05-12 @ 20:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0