Stigen.

Det blev en tur efter pensionärs stigen ikväll.  Jag har aldrig gått där tidigare så det var ju kul med någonting nytt. Väldigt fint var det där också, så jag förstår inte riktigt varför jag aldrig har promenerat efter den innan. Men men, det har väl inte riktigt hört till mina hoods. Man kan tydligen gå hur långt som helst där (nästan). Kvällen för övrigt har varit lugn. Lite tv, lite telefon, lite läsning. Damernas värld damp ner i lådan idag, och jag har iallafall hunnit ögna igenom den under ett mat tillfälle. Men det får bli en djupare genomgång en annan dag, likaså med Allt i hemmet som jag också fick. Fast jag måste komma ihåg att avsluta alla prenumerationer nu. Tidningarna håller på att ta över min lägenhet.  Det ska få bli tavlor av alla tidningar jag har. Kollage. Tänkte ta mig en riktig klippa och klistra dag, eller dagar blir det nog snarare..



Dagens promenad bilder.






Nu duscha sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0