Premiär.

Det blev en premiär walk idag med de nya gå skorna. Och, det var som att gå på moln. Nästan iallafall. Inga skavsår så långt ögat kan nå. Och ingen smärta i benhinnorna. Yey. Fast det stör mig ändå att de är så grymt fula. Ser ut som båtar på fötterna. Men det är väl så "spring skor" ser ut. Varför kan det inte göras snyggare funktionella skor för??

Mira vågar vägra somna ikväll. Hon har knappt sovit alls idag, och vill ändå inte sova. Typiskt. Jag som har en del att dona med. Just nu ligger hon i mitt knä och på min ena arm och tittar i taket. Och jag får absolut INTE lägga ner henne i sängen. Skriverier med en hand gäller. Tror att jag har skapat en dålig vana för henne, att bli vaggad och ha napp när hon ska sova för natten (på dagen går det bra att bara lägga henne i sängen när hon börjar bli trött). Eller det är väl kanske mest dåligt för mig. Min arm rättare sagt.. Men men, jag hinner ändra på det. Hon är ju ganska liten (färsk) än.
3 månader. Nästa fredag.


Nu hämta en napp och lyssna på lite gungvänlig musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0