Hälltjärn.

Det har verkligen varit en härlig dag. Svettig, men väldigt bra. Frukost (kok kaffe och macka) och lunch (curry wok med räkor) i pappas stuga. Och sen morsdags fika (en massa bulllar, kakor, tårta osv osv) i mina kusiners stuga. Det var väldigt skönt där vid sjön. Jag, eller Mira fick en feber termometer av mina kusiners mamma. Och även en bad termometer, som ser ut som en groda, vilket ju är väldigt passande till lilla grodan som verkligen gillar att bada. Det var även en napp termometer med i paket, så det blir spännande att se hur den fungerar. Fast jag hoppas ju självklart att hon håller sig frisk, men för alltid är nog att hoppas på för mycket... Vi Tackar och bockar så jätte mycket!


Utslagen hjälte. Mira slocknade direkt när vi kom hem.





Nu vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0