En timme.

Ibland är livet bara trist. Oinspirerande. Det blir lite jobbigt att bo såhär när man är van att bo annorlunda. Ha fler valmöjligheter. Det måste hända någonting. Jag vill ha lite fart omkring mig. Det är dags för förändring.. Till helgen ska jag iallafall en sväng till Uppsala. Det ska bli skönt med lite miljöombyte.

Min dag idag har bestått av det vanliga; grötfrukost, promenad och soft häng med Mira.
Mamma var här en sväng. Det hör också till det vanliga, men dock inte mig emot då jag kan passa på att ta extra långa duschar när jag har grod passning. Det kan ibland vara svårt att ens hinna skölja ur schampot innan någon vaknar och skriker. 

Jag pratade med Kerstin (inte syster) i telefon för en stund sedan, och vi har återigen konstaterat att vi har ospännande liv. Vi diskuterade som vanligt Hem till gården. Det känns nästan som att vi bor där mitt i byn. Som att man är en del av serien. Kerstin tyckte dessutom att jag lät upprörd, allstå upprörd över vad som händer människorna i serien. Då kanske det har gått för långt!? Men det är svårt att låta bli. Det är ju en sjukt nice såpa. Den heligaste timmen på dygnet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0