På stan.

Idag har jag varit på stan hela dagen. Träffat Annie för en sen lunch och Kerstin kom sen för att dricka kaffe med oss. Jag fick äntligen tummen ur och köpte mig ett par walking skor som jag även kan ha om jag ska springa, vad bra!. Fast det lär ju inte hända. Men OM så kan jag.

Nu sitter jag i köket och lyssnar på P3 hip hop. Sjukt bra. Mamma byter på Mira. Hon hade vägarna förbi stan och kom upp och åt vårrullar. När hon är här passar jag på att få ha händerna fria. Då får hon bära.

I morgon ska jag kanske träffa Klara. Men först så ska vi massera benen på Grodan. Baby massage blir det. Kl 9.30. Tidigt. Får gå upp vid 7 om vi ska hinna. Eller så går vi upp efter 8 som vi gjorde sist, stressar, halvspringer dit och kommer fram helt svettiga (jag iallafall). Det får nog bli kvällens funderare..





Kerstin funderar..

Paparazzi Annie.




Nu titta tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0