Igår.

Igår efter att Ella blivit hämtad av Niklas tog jag mig en promenad ner till stan med Mira. Jag skulle ha en ny kjol, och hittade faktiskt en. En enkel svart kjol med hög midja. Perfek att dölja magen i. Jag hittade även ett par jeans leggings med fickor i bak på. Också perfekt eftersom jag inte har några byxor att ha på mig just nu. Även lite annat smått och gott blev köpt. Mira fick även hon lite nya kläder. (Hon blev trots allt åtta veckor i går, det måste ju firas). Och självklart blev det lite produkter från min favorit Dr Hauschka men även en ansiktsskrubb från Nivea. Vad skulle jag göra utan dig doktorn..

Vi ska åka ut till mamma/mormor i Bovik idag, men först blir det frukost för mig och ett blöjbyte för Grodan låter det som. Det är någon som anstränger sig väldigt mycket just nu..



En klänning som jag skulle kunna tänka mig att ha.
Fast i en lite vuxnare version..

Bodys går alltid åt, det blev även en vit.
Och nu slipper hon sin ylle mössa som börjar bli lite varm..

Jag gör samma sak med Mira, köper kläder som aldrig blir använda..
Tycker att det igentligen bara ska vara mjuka kläder på barn, men de var så fina, och billiga.

Ett par flottiga brillor och en sjal till mig. (de måste putsas)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0