Varför?

Jag är bara van att dricka en kanske två (om det är någonting speciellt) koppar kaffe om dagen nu för tiden. Har nu druckit tre stora koppar och är mer rastlös än jag någonsin varit. Går omkring och plockar med en massa olika saker, och glömmer hela tiden bort vad det var jag igentligen höll på med. Snurrigt. Men om cirkus en timme ska jag ut på promenad, det kanske botar snurrigheten. Till och med vädret har varit snurrigt idag, varenda gång jag varit på väg ut för att sätta mig i solen, har det blivit grått och börjat små regna. Har då hittat någonting annat att underhålla mig med, och då börjar solen stråla igen, såklart. Och så har det varit hela dagen. Jag tror att någon jävlas med mig idag.. 



Vad hände med sommaren??



Nu ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0