Vaken.

Jag fastnade framför datorn igår och hann inte med mina göromål. Eller hann med, klockan blev lite för mycket och mina ögon ville inte riktigt hålla sig öppna. Det var bara att inse fakta att sängen nog var det enda alternativet. Sömn är bra. Men nu har jag ju i allafall en massa att göra idag. Jag som inte skulle. Tar det ikväll.

Vi har precis fått i oss frukost båda två, och mitt kaffe är snart klart (dricker det alltid efter gröten). Så jag tror det blir till att återgå till sängen. Bulla upp sig med kuddar och titta lite tv. Kanske sova en liten middags nap om en stund. Mira borde nog, hon är lite kinkig just nu. Vi har dock  varit vakna länge, sen halv 7. Och nattens vakenhet mellan 3 och 4 orkar jag inte tänka på..



Nu KAFFE!!






Så här glad är hon nästan alltid när hon vaknar, mycket softare att vakna till
än skrik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0