Orkeslös.

Jag har varit sjukt uttråkad idag. Och väldigt trött. Orkeslös. Ingen bra kombo. En halvdann promenad är vad jag åstadkommit. Inte mycket att hänga i granen. Har haft hundra saker jag borde gjort idag, men ingenting lockade direkt. Så jag har mest suttit som ett fån i soffan. Utan tv, och med radion på i köket(!). Med låg volym. Tråkigare dag får man leta efter. Mira har mest sovit, och i vaket tillstånd inte gjort så mycket väsen av sig. Typiskt att de dagar hon är extra lugn och harmonisk, orkar inte jag göra ett dyft. Allt eller inget lever vi efter här hemma, tydligen.



Mira och hennes allra bästa sida idag..

Kommentarer
Postat av: Granna

Hihi, så charmig ju! puss!

2009-05-09 @ 16:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0